جوک خانه

جوک خانه

بهترین سایت خنده دار
جوک خانه

جوک خانه

بهترین سایت خنده دار

جوک حیواناتی

برای مشاهده جوک های حیواناتی بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

 

یکی مرغ مینا میخره میبینه نره سینا صداش می کنه

قورباغه وزنبور با هم ازدواج میکنند قورباغه میگه قوقوقوقوقوقوربونت برم زنبور میگه وظ وظ وظ وظ وظ وظ وظیفته

.

.

از یه مار میپرسن نظرت راجع به عشق و عاشقی چیه؟ میگه پدر عشق و عاشقی بسوزه….من یک سال به پای دختر همسایه نشستم بعد فهمیدم شلنگ بوده
.
.
.
به مرغه میگن چرا تخم نمیذاری میگه ای وا خدا مرگم بده من هنوز عقدم
.
.
یک روز یک پشه مشروب میخوره مست میکنه میره دم کارخونه پیف پاف میگه نفس کش بیا بیرون
.
.
. به خروس میگن مرغ چندحرف داره: میگه قربونش برم حرف نداره
.
.

یه خره داشته میرفته چشمش به یه اسب میفته با حسرت میگه!!!! ای کاش تحصیلاتمو ادامه میدادم.
.
.
یک روز آقا گرگه میره در خونه شنگول ومنگول میگه منم منم مادرتون میگن خفه شو آیفون تصویری داریم.
.
.

.

چند توله سگ برای باباشون تولد میگیرن روی کیک تولد می نویسن تولدت مبارک پدر سگ

.
.

مگسه کت و شلوار می پوشه و داره جلو آیینه به سر و وضعش میرسه، یک مگسه دیگه می پرسه خبریه که تیپ زدی؟ میگه: سر کوچه ریدن.
.
.

طرف داشته با خره فوتبال بازی میکرده.بهش میگن چرا با خر بازی میکنی؟ میگه همچینم خر نیست. ۳ به ۱ جلوئه!

.
.
.
یک مورچه و یک زرافه باهم ازدواج می کنند شب عروسی مورچه گم می شه بعد از یک هفته پیداش می شه بعد زرافه بهش می گه : این همه مدت کجا بودی ؟ مورچه می گه : تو راه بودم که بیام بوست کنم

.
.
به پشه می گن : چرا زمستون پیداتون نیست ؟؟؟ می گه : نه اینکه تابستونا خیلی برخوردتون خوبه.
.
.
.
عنکبوته اکس میخوره، قالی می بافه!
.
.
.
یک بابایی یه ماهی تو پاکت دستش بوده، رفیقش میبیندش، ازش می‌پرسه: جریان ‌این ماهیه چیه؟ میگه: ‌دارم برای شام می‌برمش خونه. ماهیه میگه: مرسی من شام خوردم، منو ببر سینما!
.
.
.
تمساحه میره گدایی،‌ میگه:‌به من بدبختِ مارمولک کمک کنید!
.
.
.
یه سیب زمینی قل میخوره میره تو لونه ی جوجه تیغی جوجه تیغی هم داد میزنه آخ جون داداشی از سربازی برگشته !
.
.
.
به یک پاندا میگن بزرگترین آرزویی که داری چیه میگه عکس رنگی بگیرم!
.
.
.
یک کلاغ با یه زرافه عروسی می کنه بچشون کلافه می شه!
.
.
.
اگه دیدی یه سوسک افتاده و داره دست و پا میزنه … نترس کاریت نداره داره به قیافت میخنده!!!
.
.
.
خروسه سر کلاس به مرغه می گه: بهم نوک می دی؟ مرغه می گه نه! خروسه می گه به جهنم! با خودکار می نویسم.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 12:58 http://farza0ab.com

جوک حیوانات نه حیواناتی-به وب من سربزن اگه مبود دیدی بهم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد