جوک خانه

جوک خانه

بهترین سایت خنده دار
جوک خانه

جوک خانه

بهترین سایت خنده دار

جوک های جدید2015 و خنده دار ترین جوک های جهان

جوک های جدید و خیلی  خنده دار

جدید 2015

برای مشاهده روی ادامه مطلب  کلیک کنید    


یکی از آشنا ها تلویزیون خریده بود! بهش گفتم مبارک باشه ال سی دیه یا ال ای دی ؟

گفت برو بابا ال جیه ال جی

.

.

.

.

.

یه روز غضنفر عصبانی میشه به شکمش میگه:چقدر من کار کنم تو بخوری.

شکمش جواب میده میخوای من کار کنم تو بخوری

.

.

.

.

اسمت رو روی غنچه نوشتم باز شد رو درخت نوشتم, میوه داد.

توصحرا نوشتم،لاله زار شد.

آخه این اسمه یا کود شیمیایی؟

.

.

.

.

.

غضنفر بالای پل هوایی ایستاده بود میگه:حالا ما خر،ما نفهم،

اینجا اصلا آب رد میشه که پل زدن؟

.

.

.

.

.

دارم ماشینمو میشورم دوستم میاد میگه داری ماشینو میشوری؟پَ نَ پُ دارم

آبیاریش می کنم بلکه رشد کنه بشه کامیون.

.

.

.

 نظریادتون  نداره؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مونا جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 00:47 http://m-not.blogsky.com/


همیشه به خنده...

مصطفی جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 16:09 http://alldownload.20r.ir

سلام باتشکرازوبلاگ خوبتون.طبق وعده که گفته بودیدبه وبلاگ شماهم نگاهی بندازم اومدم ودیدم.
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد