جوک خانه

جوک خانه

بهترین سایت خنده دار
جوک خانه

جوک خانه

بهترین سایت خنده دار

14 حقیقت

من حداقل 14حقیقت رو راجع به شما میدونم

برای مشاهده بر روی دکمه ادامه مطالب کلیک کنید

من حداقل 14حقیقت رو راجع به شما میدونم

1.الان بیداری

2.گوشیت یا کامپیوترت روشنه

3.یه انسان هستی

4.داری پیام منو میخونی

5.تو نمیتونی وقتی زبونت بیرونه بگی ژ

7.الان داری امتحان میکنی

8.الان خندت گرفت

9.اصلا ندیدی که عدد6رو جا انداختم

10.الان برگشتی چک کنی ببینی جا انداختم یا نه

11.الان باز خندیدی

12.نمیدونی که من یه عدد رو هم چندبار نوشتم

13.الان چک کردی ببینی کدومه

14.پیداش نکردی داری فحش میدی

????????????????????????????????????????

اینو واسه انتقام بفرست برا یکی دیگه ‌

نظرنظرنظر یادت نره:

.

.

.

.

.

7 واقعیت دنیا :

1.شما نمیتوانید صابون روی چشمانتان بریزید

2.شما نمیتوانید موهایتان را بشمارید

3.شما نمیتوانید از بینی خود نفس بکشید، زمانیکه زبانتان بیرون است

4.شما مورد سوم را انجام دادید!

5- ﺯﻣﺎﻧﯿﮑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﯾﺪ،ﻓﻬﻤﯿﺪﯾﺪﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪﺍﻣﺎﺷﺒﯿﻪ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﻭﻓﺎ ﺷﺪﯾﺪ

6- ﺍﻻﻥ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰﻧﯿﺪ،ﺩﺭﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯾﺪ

7.برای دیگران  share ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﺍﻻﻥ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ!

سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا

1-شما آنقدر تنبل هستید که این 26 تا سیا رو نخوندین

2-شما آنقدر سهل انگارهستید که متوجه نشدید یکی از آن ها سینا میباشد

3-شما آنقدر ساده هستید که رفتید بالا و پیدا نکردید

4-من شما را سر کار گذاشتم

5-دارید میسوزید

6-بی مزه هم خودتی!

7-از اینکه شما را سرکار گذاشتم خوشحال باشید!

8-الان نفهمیدید که خوشحال رو اشتباه نوشته بودم

9-بازم رفتید چک کردید ولی من بازم سرکارتون گذاشتم درست بود!

10-هر چی فحش هم میدی ....

 

نظرات 5 + ارسال نظر
melika 796 دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 19:08

خیلی باحال بود وبلاگ باحالی داری مرسی از این که به وبلاگم سر زدی خوش حال میشم بازم بیایی

downloadone سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 19:49 http://downloadone.ir/

سلام وبلاگ حرف نداره ی قالب براش بزار که خوب شه

علی سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 20:09 http://tehdownload.blog.ir

سلام دوست عزیز
ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدید
شما هم خوب و جالبی دارید و امیدوارم موفق باشید

؟ شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 17:29

خیلی باحاله

سحر چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 23:34 http://http:/faslebarooni93.blogfa.com

اصلا هم اینطوری نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد