جوک خانه

جوک خانه

بهترین سایت خنده دار
جوک خانه

جوک خانه

بهترین سایت خنده دار

جوک های بهمن 1393

جوک های بهمن 1393

از راه رسید

 برای مشاهده بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

بچه:((بابایی!ببین چه نقاشی خوشگلی کشیدم!)). بابا:((آفرین عزیزم چی کشیدی؟)). بچه:((یه گاو که داره علف می خوره.)) بابا :((پس علف ها کجان؟)) بچه:((گاو خورده .)) بابا:((پس گاو کو؟)) بچه ((خوب علف ها رو خورده و رفته!))

.

.

.

مسئله ریاضی اولی:((اگر گفتی فرق بین کباب کوبیده و مسئله ی ریاضی چیه؟)) دومی :((کباب کوبیده هیچ وقت باقی مانده نداره!))

.

.

.

مریض:((خانم دکتر!دارم از درد می میرم.منوبکش راحت بشم.)) دکتر:((من خودم کارم رو خوب بلدم نیاز به تذکر شما نیست!))

.

.

.

یه آدم داشت راه میرفت هنوووووووووووووووووووز هم داره راه می ره.

.

.

.

آدم خسیسی بچه اش را آورده بود پارک. بچه راه می رفت و خسیس هم سوت می زد. گفتند:((چراسوت می زنی؟)) گفت:((می خوام بچه فکرکنه براش کفش سوت سوتی خریدم!))

.

.

.

مگسه توی سالگرد ازدواجش، همسرش رو بغل می‌کنه و بهش میگه:(( عزیزم، من تو رو با هیچ گهی عوض نمی‌کنم)).

.

.

.

می دونی آماره ازدواج در چه حیوونی بیشتر است ؟ .........تو حلزون چون هم خونه داره هم ماشین.

.

.

.

به بزه می گن چرا زنگولت صدا نمی کنه؟ می گه گذاشتمش رو ویبره.

.

.

.

چرا ناراحتی ؟ توی مسابقه کاریکاتور در کشور اول شدم . این که ناراحتی نداره . آخه به جای کاریکاتور اشتباهی عکس خودم را فرستادم !

.

.

.

یکی میره معدن بقیش باشه بعدن

و....

نظرات 5 + ارسال نظر
میرسایت پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 15:56 http://mirsite.ir

سلام خوبی؟
وبلاگتو دیدم خیلی قشنگ بود. دوستش داشتم.
چرا به سایت تبدیلش نمیکنی که با کلاس باشه؟
اگه میخواهی تبدیلش کنی یه سر به سایتم بزن
اصلا کلن خوشحال میشم به سایتم هم یه سر بزنی
http://mirsite.ir
کلی میتونیم با هم همکاری داشته باشیم
اگه کاری داشتی بهم زنگ بزن
09121596033
عاشقانه و بیصبرانه منتظرتم
http://mirsite.ir
میرسایت
info@mirsite.ir
http://mirsite.ir

جعفر چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 14:42

بسیار بسیار متشکرم از جوک های خنده دار و با مزه

مرتضی چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 14:44

سلام جالب بود دستتون درد نکنه

r.g چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 14:50

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوب بود عالی عالی

n.t پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 18:41

متشکر از زحمات شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد